Stryka, strök, strukit

strykjarn.jpg


Alltid när man planerar att gå och lägga sig tidigt för att gå upp tidigt nästa dag blir det tvärtom! Hehe, men det är rätt så skönt! Jag har varit lite produktiv ändå och strukit och diskat! Jag ska nog ta ett varv med dammsugaren också. Igår såg jag förövrigt en dålig film "Smother" heter den, en dålig komedi, även om Liv Tyler och Diane Keaton var med! Den behöver ni inte se!

Nu ska jag höra av mig till kussen och se vad vi ska hitta på ikväll.. har en känsla att det blir en fortsättning på gårdagens samtal = Två personer som tävlar om vem som är mest deprimerad! :p Lite vin på det också så ska vi se att det blir gråtkalas hela natten!

Ha en trevlig lördag, även om vädret inte är vidare trevligt...
Kraam

Bild från: http://www.meediahproduction.com/index.php?id=55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback