Vilken föreläsare!

Hejsan svejsan!

Nu har jag bestämt mig för att det är dags för att sätta igång att blogga igen! Det är ju kul!

Idag hade jag en skön morgon, började inte förrän 13.15 så jag kunde strosa omkring lite! Myspys. I skolan hade vi introduktion och två föreläsningar till Kroppens och Rummets kommunikation. Den första föreläsningen handlade om skolbyggnader och var inte särskilt intressant, dock var den andra betydligt bättre och jag är glad att jag stannade kvar! Det var en skådespelare här ifrån Norrköping som föreläste om rösten och röstvård bland annat! Han var riktigt duktig och rolig! Bästa föreläsningen jag varit på!

När jag kom hem möttes jag av en sur mamma! Jag hade inte diskat! Och finns det nåt värre än att komma hem när man jobbat och man måste laga mat OCH diska!? Så jag förstår henne! Därför ska jag bjuda henne på italiensk pizza och vin någon dag i veckan! 

Idag var det Abbys sista avsnitt på Cityakuten! :( Nu är Abby, Pratt och Kovac borta! Bläsh! Undrar om serien kommer hålla samma kvalitet nu.. jag undrar det jag!

Nu ska jag sätta upp hälsomål för mig själv! Jag vill verkligen bli sundare men jag är så otroligt lat!
Det jag kan börja med är ju att sluta röka!

Sen måste jag sova! Upp 05.00 imorrn! :/

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men hej Jocke! Det är kussen va? Angels alltså =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback