Äntligen, äntligen idag

Idag är en stor dag! Idag har jag varit på min första riktiga dejt! ^^ Äntligen säger jag bara! Nu har jag debuterat haha! Jag var ganska nervös innan, vädret stämde faktiskt väldigt överns med mitt humör. Det blåste mycket = nervositet men solen sken = glädje och förhoppning!

Han jag träffade var mycket trevlig och mysig! Vi tog en fika på Skafferiet och satt och pratade lite allmänt som man gör första gången. Är inte helt säker på att det klickade mycket för honom, men det får jag ta reda på. Vi har nog inte riktigt samma humor, hans är nog lite snällare! ^^ = Emma - Stay away! :p Vi kan ju inte skrämma livet ur honom! Haha!

Vi ska iaf träffas igen, vilket bestämdes över sms efteråt så det var inget naturligt "Ska vi träffas igen?", men jag ska inte haka upp mig på det utan hoppas att det blir trevligt nästa gång!

Idag tog jag fram tandpetaren och spräckte bubblan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad himla hräligt! Så glad jag blir :)

2008-01-19 @ 15:07:03
Postat av: Carro

Grattis!

2008-01-19 @ 16:32:32
Postat av: Felicia

Åh, vad glad man blir! Grattis :)

Postat av: Sanna

vad kul! :D

2008-01-20 @ 13:22:43
URL: http://sanqaida.webblogg.se
Postat av: donjuan

Är väldigt glad för din skull Joakim! Det måste vara härligt att få det gjort förstår jag... Håller tummarna för att du ska få träffa en trevlig kille :D:D

2008-01-20 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback