life is a mystery, and noone knows what to come

Shit, redan sista dagen av detta jullov! Och jag tror att detta varit det skönaste någonsin! Nästan inte en tanke på skolan, har släppt den ordentligt och bara vilat ut mig! Känns riktigt bra! Men snälla, vi kan väl få en vecka till? Det vore så snällt! :D Men det är bara att inse att imorgon börjar vardagen igen och vi har en termin med arbete framför oss. Men jag ska försöka lyda allas råd och verkligen njuta av tiden jag har kvar på denna härliga skola i min underbara klass! Det är verkligen inte långt kvar nu alltså.. Känns stort och läskigt!

Glädjen i skolan kommer ibörjan förstöras av projektarbetet, vi kommer behöva jobba som dårar nu de första veckorna för att få ihop projektet. Så går det när man segar under vårterminen! Gud vad skönt det blir när vi slipper den där skiten! Det har verkligen varit det tråkigaste jag gjort!!
 
Somsagt, idag är sista lovdagen. Nu ska jag nog svabba av golven och sen gå ut och ta lite frisk luft och ikväll blir det nog bio med fab3!

Auf Wiedersen! (Stavade jag rätt??)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad såg ni? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback