Ännu en seg dag..

Jag sitter på balkongen med datorn och kaffe på bordet och har just kollat klart på ett avsnitt av SATC. Dessa lediga dagar är som jag skrev farliga! Jag gör ju verkligen ingenting! Det enda jag vet att jag säkert ska göra är att gå och jobba vid 17. Skoj skoj!

Igår kväll kom Emma hit en sväng och det var verkligen en efterlängtad träff! Vi satt och pratade nästan oavbrutet i några timmar. Jag visade också några bilder från studenten och Teneriffa! Det var jättemysigt att se dig babe! Vi ska ses snart igen och kolla över lite grejer åt en viss fröken som fyller 19 år på onsdag minsann! Vi ska dock inte fira henne förrän fredag! Jag ser verkligen fram emot det! Att gå ut med sina vänner och babbla, dricka och röka! Mys mys mys!!! Jag får hålla ut några dagar till!

Nu kom faktiskt solen fram här och det känns lite ovant måste jag säga! Dock stinker balkongen.. eller ja inte balkongen utan mattan som blev dyngsur av regnet igår och den luktar typ dy eller nåt!

Snart är det dags för en dush och så ska jag plocka i ordning i rummet (igen)!

Puss Puss



Carro, jag & Emma innan balen!
Gillar denna bild stenhårt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men det ät bättre att balkongen luktar fukt än spya :P (tänker på en viss urartad fest...:P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback