Äpplet är min vän ikväll!

Jahopp... Vilken kul kväll jag har.. NOT! Folk är ute och roar sig och en försökte desperat få med mig ut! Och jag vill ju asgärna ut och roa mig! Verkligen! Men så är det när man är lite sjuk, eller jag är typ inte sjuk längre.. bara lite ont i halsen! Man att gå och och festa är nog det sista jag ska göra idag! Bättre att jag sitter hemma och kurerar mig! Skulle ju egentligen ha jobbat så hade inte kunnat festa i alla fall... men ändå!!!!!!! Kommer inte kunna festa på tre veckor heller för jag ska jobba alla helger! Dock väntar jag på vecka 31 då jag är ledig hela veckan utom måndag! Då ska jag njuta av ledighet och fest! Hoppas det finns nån som vill festa med mig då! Denna kväll hade varit bättre om jag hade kunnat prata med mamma men hon sitter och sms:ar hela tiden! Booring!

Vad har jag då gjort denna kväll? Jag har babblat med mamma iof, innan hon började hård-sms:a! Kul ord btw.. kom ja på helt själv! :p Jag har också letat lägenheter i Linköping! Studentbostäder verkar svårt för jag har alldeles för låga poäng än så länge! Men jag har hittat ett annat sätt så Bella och jag ska kolla på minst två lägenheter på måndag! :) Hoppas nån av dem är bra och att ingen snor dem för oss!

Nehepp.. det är väl bara att öppna chipspåsen och sätta på en film!
Allllllll byyyyyyyyyyy myseeeeeeee-eeeeeeeeeeeelf! :P
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback