fuckin' jävla kuk-värme

Fatta hur varmt det är!! Man kan inte ens sitta still i soffan utan att svettas! Nu klagar jag! Japp, jag klagar! Jag är ju svensk, jag lever i norden och är van vid halvdant väder och jämna halvdana temperaturer. Temperaturer man kan göra vad man vill i utan att tre liter vatten per minut sipprar ut ur mina porer varje minut. Som tur är har jag ett korsdrag i rummet som svalkar lite.. så istället för att svettas kanske jag får nackspärr till kvällen men det är en risk jag är redo att ta. 

Förövrigt hände nyss nåt riktigt irriterande! Jag fick tillbaka mina fula studentbilder jag skickade tillbaka för att jag hade satt på för få frimärken. Och dessutom var de stämplade så jag kan inte återanvända dem utan måste typ köpa fyra nya och sätta på dem och lägga på dem igen! Lite i-landsproblem kanske.. men den här värmen gör mig otroligt irriterad och trött! Jag känner mig verkligen som min kära vän Bella nu (som jag glömt svara på ett sms till ajaj!! sorry...) som hatar när hon blir varm och skulle döda nån om den rörde henne! 

Jag tänker nu gå gå och tömma frysen och sätta mig där och aldrig komma ut igen!  
GOD, jag kan inte ens kolla på SATC utan att sitta och svettas!
Värme + Jockie = FALSKT!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej! Gud, känns som det var år och dar sen vi sågs! Jag känner mig som världens tråkigaste när det bara är jag som sitter inne och bloggar, men det är alltid kul att någon har roligt åt ens bloggande:) Är allt bra med dig? Med mig ärdet bra; helg och sol, det är typ allt jag kräver! En fika låter kul! Pusss

Postat av: Sanna

Du måste ha prickat in solen perfekt med ina lediga dagar:) Har du varit på Teneriffa också? Skönt!! JAg sitter mest inne vid datorn hela dagrna...Japp, ha det såå kul ikväll och hälsa carro

2008-07-25 @ 13:47:50
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback