Jähger på brallan!

Igår blev det lite party för att fira lilla Carro. Det hela började med att jag och mamma delade på lite vin här hemma och satte på lite bra musik! Sen såg klockan skena iväg och fick rusa till spårvagnen, som åkte när jag var typ 60 meter ifrån. Så fick stå där i en kvart och vänta på nästa. Men jag kom dit iaf och Carro och jag bokade vår Sthlm-resa! Vi ska bo på ett centralt hotell typ fem minuters gångavstånd till Stureplan = Perfa! Jag längtar massa! Vi ska gå där bara hon och jag i två dagar och kolla på allt vi gillar som resten i vårt gäng tycker är tråkigt. Vi ska kolla på kläder, inredning och massa annat kul! Vi kommer med all säkerhet också fika och äta gott och planen är att gå ut på kvällen! Tror det kommer bli toppen!

 

Efter bokningen och varsit glas bubbel kom Emma, Emma och Helena och vi skvallrade, skrattade och drack lite allt möjligt. Jag fick Jähger på mina nya jeans! Hoppas för allt i värden att det går bort, så vi fick åka hem hit och jag bytte byxor innan vi åkte till Palace. Och där var det sådär-kul tycker jag, asså jag gillar bättre att sitta och snacka och mysa en hel kväll tror jag! Man måste inte ut och dansa jämt även om det kul när vi väl gjorde det. Kvällen avslutades med fyllemat på Max! Mumma!

 

Så idag känner jag mig seg och måste nu hoppa in i duschen och plocka iordning och sen gå till jobbet! Wheiiii!

 

Önska mig lycka till!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: patricja

Jag och Fuffe ska också till Stockholm i två nätter. Shaoppa, shoppa liksom. När ska ni dit?

Postat av: patricja

Vi ska upp imorn och vara kvar tills söndag.Då åker vi om varandra alltså :D Hoppas ni får det kul! Puss

2008-07-31 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback