regnet och framtiden



Fañabe - Teneriffa
© Joakim Halldén

Regn, regn, regn o kyla o jobb! Roligt.. nee! Men det hade iof kännts värre om det var soligt ute för då missar man ju liksom nåt när man går till jobbet! Nu kan man lika gärna gå och jobba. Problemet är bara att man inte riktigt vaknar till när det är sånthär skitväder. Kan ju också ha att göra med att jag var uppe halva natten och kollade på film och efter det chattade med en snygging i en timme! Får nog skylla mig själv lite! :)

Snart kommer intagningsbeskedet till Universitetet! För första gången känns det nu riktigt bra att jag faktiskt ska börja och lärarlinjen känns nu mer och mer rätt! Så livet lär förändras väldigt mycket till hösten. Jag kommer spendera en massa tid i Linköping, kommer träffa massa nytt folk och får förhoppningsvis en del nya vänner! Bella och jag har även pratat om att kolla om vi kan bo i en tvåa i Linköping. Det vore kul! Blir ju lite billigare så.. vi får bara slåss om vem som ska sova vart! Båda var halvsugna på att "bo" i vardagsrummet, men det är sånt som löser sig! :) Så vi ska vara på bettet när vi får våra besked och jag tror att vi båda kommer in! Iaf hoppas jag det massor! Det känns också bra att Matilda också ska börja på lärarlinjen, då känner man iaf någon och slipper gå dit och vara helt, helt själv!

Nu ska jag sätta på lite kaffe så jag vaknar till lite mer och sen blir det jobb vid 15.00 = Energi behövs, 9h på jobbet är rätt långt faktiskt!

Regniga kramar från mig
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker det känns skönt att du ska börja med mig också! Har ni tänkt bo i Linköping? jag letar lägenhet i Norrköping nu.. Vi får hoppas på positivt intagningsbesked iaf! Det var kul att se dig i fredags! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback