Sol på Carros födelsedag!

Solen har tittat fram för andra dagen i rad! Det känns riktigt bra faktiskt! Det kanske är sommar trots allt! Jag kan inte njuta av det så mycket för jag börjar jobba snart och ska till optikern innan det men ändå. Man får ju sommarkänsla i kroppen. Väderutsikterna ser bra ut för torsdag och fredag då jag är ledig! Då ska jag ut och få sol på mig och röra på mig för ovanlighetens skull! Nu skall slö-Jockie försvinna! Imorrn är planen att jag ska gå upp tidigt och storstäda rummet! Sen ska jag göra massa olika grejer så jag får ordning på livet. Skulle också behöva klippa mig.. hmm får se hur det blir!
Nu måste jag snart bege mig iväg till optikern och sen till jobbet! Sista dagen på min jobba-åtta-dagar-i-rad-period! Gud va skönt!

Idag är det inte vilken dag somhelst! Min kära och bästa vän Carro blir nämligen 19 år idag!
Grattis Gumman! I love you!



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack! Love you too honey!

2008-07-23 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback