La Tenerife

Nu är jag på Teneriffa! :D Har det riktigt trevligt med lite släkt! Vi bor på ett superfint hotell - Sunwing Fañabé i ett Royal-rum.. inte illa! Här är det väldigt varmt! Minst 30 grader varje dag och idag har det varit extra varmt pga hög lugftfuktighet! Vi har hunnit med en hel del:

♣ Solat och badat - Solern här är väldigt stark så jag tvingas hålla mig borta en del
♣ Betalat 100 kr för en annanas på stranden - jävla försäljare
♣ Kryddat vår mat en massa - vet de vad salt och peppar är här???
♣ Åkt på rundtur på Teneriffa och sett bla Teide - vulkanen
♣ Druckit äckligt kaffe - det kan de inte göra här
♣ Åkt på rundtur på La Gomera - Jättefin grannö till Teneriffa
♣ Druckit mängder av öl - Mumma! De har en inhemsk öl här som är supergod!
♣ Blivit erbjudna minst 1000000 fejkglasögon och klockor.
♣ Blivit mycket trevligt bemötta av de flesta
♣ Köpt en parfym - Mkt billigare än i Sverige

Nu har vi två dagar kvar, de kommer bestå av slapp och kanske kommer vi utforska närområdet lite mera!
Snart ska vi gå upp och spela kort med morfar som var mkt sugen, för tillfället är jag väldigt mätt efter god och lång middag!

Det är trevligt här men jag saknar lite roligare sällskap! Inget illa om släkten men, hallå.. sju dagar räcker gott och väl!
Jag saknar mina vänner! Emma, Carro, Emma och alla andra! I can't wait 'til I see u again!

Nu ska jag hinna surfa innan tiden går ut...

Hasta la Vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback