Midsommar



Årets midsommar blev lite annorlunda än mina tidigare midsomrar. Det berodde antagligen på att jag jobbade större delen av dagen. Och förvarningar hade jag fått om att på midsommar är det mycket folk. De kommer och sista-minuten-shoppar sill, chips, groggvirke, grillkol och sånna grejer. Och visst det gjorde de, men det var inte alls så mycket folk som vi trodde att det skulle bli, vilket var skönt för då kunde jag spara lite energi till kvällen.

Efter jobbet åkte jag hem och tog en snabbdusch och blev sedan skjutsad till Sörping med Carro, tack Mamma för skjutsen! :) Kvällen blev spontant mysig. Vi började med lite grill och snack om lite allt möjligt. Vi satt i ett litet mysigt hus på Emmas trädgård, de har renoverat det jättefint så nu fungerar det mest som ett lusthus! Supermysigt att sitta där med tända ljus med sina bästa vänner! Efter ett tag kom Elin, Sandra, Emil och Fransson och vi hade riktigt kul! Roligast var när Carro hällde en hel kanna vatten på det hånglande paret Sandra och Fransson! Mohaha!
Som sagt en riktigt lyckad kväll med underbara vänner!

Idag är jag riktigt seg måste jag erkänna, vi somnade riktigt sent. Carro och jag var inte trötta när vi gick och la oss så vi underhöll oss genom att rabbla Morfar Prosten- och Disneycitat i en timme. Knasiga vi är! 
Nu ska jag försöka göra mig iordning så ska mamma åka och äta nånstans.

Bara två dagar tills vi åker till Teneriffa! Wihoo!

That's all!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback