SATC - It wasn't logic, it was love



Efter dag av städande, tvättande, biotittande och packande sitter jag nu här och är klar.. tror jag.

Sex and the city - The movie var UNDERBAR!!!!!! I loved it! Amazing! Skönt att "träffa" tjejerna igen. Filmen var dock mer vemodig än jag trodde, men ändå så bra! Och vilka outfits! Herregud vilka snygga grejer. Jag vill åka till New York och shoppa Louis Vuitton! ^^Se filmen om du inte redan gjort det!

Har nyss packat väskan inför imorrn, som vanligt fattar man inte att man ska iväg, men jag ska verkligen iväg och det ska bli så skönt! Som vädret ser ut nu känns det inte ett dugg jobbigt, nu kan det regna, blåsa och vara kallt hur mycket det vill 'cos I won't be here! Hihi! Men det får gärna bli skönt när jag kommer tillbaka! Hoppas jag kan bli aningen brun i alla fall = bort med t-shirt för att få bort den fula bonnbrännan. 

Teneriffa here I come!
So long Sweden!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Lycka till med brännan, hoppas den blir något mer åt det bruna hållet än i Italien... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback