mitt i veckan



Today har vi inte varit i skolan alls! Yey! Är verkligen så trött på skolan! Jockie wants a förändring!

Dagen har varit givande faktiskt! Vi besökte LiU - Campus Norrköping. Vi började med en föreläsning somhölls av en jättebra tjej som verkligen fick mig intressrad av studentlivet och att börja plugga! Men jag ska inte börja plugga i höst ändå, ska jobba så mycket jag kan och sedan göra något reseprojekt i vår! En plan som håller och det blir tid för fundering över vad lilla Joakim vill med sin framtid! Jag har återigen fått en ny idé om en utbildning/yrke som jag tror skulle passa mig, men det håller jag för mig själv än så länge.. :). jag måste säga att lokalerna var superfina, verkligen fräscha! Luchstället hade fönser som vätte mot Strömmen där vattnet forsar fram! Mycket fint faktiskt!

Efter besöket gick vi en liten sväng på stan där jag, Emma och Emma hittade skor allihop! Mina var billigast, inte alltid! :P Jag fick Emma A att prova de fina svarta skorna med stilettklack från Björn Borg! Hehe, hon mördade mig nästan för hon blev lite kär i dem! Hihi! Vi tog en liten fika hemma hos mig också och gjorde ett försök att baka kladdkaka! Haha, vad ni än gör, ha INTE i bakpulver! Det blev inte så bra.. men glassen var god! Jag följde sedan med Emma S som skulle fotas för en genus-utställning! Värsta modellen ju! :) Efter det gick vi och fikade på Seaside!

Nu är jag trött och ska gå och lägga mig och läsa häftet vi fick i psykologin!

God Natt & Sussa gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback