Titta han skriver!!!

Japp, tänkte att det var dags att avbryta avbrottet från bloggandet! Jag har haft lite semester eller vad man ska kalla det! För tillfället suuger skolan rent ut sagt! Inspirationen finns inte någonstans! Måste verkligen kämpa för att samla till mig ork att göra grejjer och resten av folket verkar ha drabbats av samma sak! Längtar efter förändring!

Och förändring har skett på ett annat plan! Ska inte skriva för mycket nu här, för det har inte blivit något seriöst/stort.. ja ni fattar av det än! Men jag har träffat en väligt gullig kille! Vi hade jättetrevligt i helgen och jag hoppas att vi snart kommer ses igen, typ nu! :p Han är verkligen speciell och så härlig på alla plan! Så jag hoppas att det kan bli något av det, men somsagt, ska inte gå för fort eller händelserna i förväg! Men drömma kan man ju! ^^

Kraam från en förtjust Jockie
(Och nu ska jag fortsätta skriva!!! :p)

Kommentarer
Postat av: Bella

ja det var på tiden du Jocke!

Postat av: Erik

Jag har hört att han e jävligt snygg också och har en läcker dialekt ;P

puss puss

2008-03-03 @ 17:42:04
URL: http://janols.blogg.se
Postat av: sanna

Woho, Jo is back!
Lycka till med killen (;

2008-03-04 @ 17:43:38
URL: http://sanqaida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback