Bättre måndag än den förra!

Helvetesveckan som Sanna kallar den har börjat! Men nu tycker jag inte att det känns så farligt! Kanske är det mest för att mitt tal är nästan klart.. Det hade jag mest ångest för, nu ska jag försöka plugga in det så jag inte blir så bunden av manus.

Gick upp tidigt och åkte till skolan på morgonen fast vi inte hade några lektioner. Skrev på talet, renskrev det och började på powerpointen. Skönt att få det gjort, nu har jag bara inledning och avslutning kvar!

Efter skolan blev det fika på stan med Emmorna. Vi gick också på stan och shoppade.. eller iaf jag! :p
Det blev ett par skor - wedins, ett par chinos - emilio och ett par shorts H&M. Kul me lite nya grejer att matcha tröjorna och skjortorna till! :) Kanske tar en bild.. Jag gjorde också en grej jag tänkt på länge! Jag piercade örat! :D Lite kul, gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra! Men det är ovandelen av örat och inte i snibben! :) Så nu måste ja ha ett sådär halvsnyggt läksmycke i 6-8 veckor.. sen blir det nåt finare!

Nu måste jag verkligen sätta igång och plugga! Skriva inledning och avslutning på talet, öva, läsa igenom naturen och kanske göra en uppgift på psykologin!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

jag vill se en bild på örat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback