duktig dag hittils

Eftersom det bara var jobba-själv-lektioner idag så sket jag i skolan! Däremot var jag hos tandläkaren vid 8.00 och som tur var hade jag inga hål, jag har alltså varit duktig ett år till! =) Ska dock köra oftare med tandtråd och gno lite duktigare på baksidan av framtänderna.. Jaja, nu är det avklarat!

När jag kom hem blev det en samrrig macka och kaffe som en belöning typ! Och jag har städat mitt rum vilket verkligen behövdes! Nu ska jag hålla det såhär fint och inte stöka till det! Inga pappaer överallt, inga kläder på golvet och ska inte spara massa skit! Jag har även diskat och slängt sopor och pappersinsamling!

Mina planer är att fortsätta dagen i duktighetens tecken! Ska fortsätta med Religionsarbetet och påbörja psykologin!

Bara att köra igång! Inget att vänta på!

Blev lite inspirerad av Bella att visa upp allt jag har kvar att göra:

♣ Socialpsykologitext + en till eximination - Psykologi A
♣ Tal om språk - Svenska C
♣ Krig i religionens namn + diskussion om Hinduism/Buddhism - Religion B
♣ Diskussion om Tjetjenien - Internationella Relationer
♣ Seminarium om Väder + Guidning i Norrköping - Geografi B 
Politisk likgiltighet - Samhällskunskap C
Inget =) - Historia C

Lite kvar är det, men jag börjar se slutet iaf!

Nu är det pluggtajm!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bella

ha jag vann på mest grejer att göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback