fredagen den andre maj

Godmorgon!



Idag är det fredag och man är ledig! Känns rätt soft faktiskt! Gårdagskvällen blev mysig, såg RENT  med Emil och
Mischa och jag tyckte den var bra men lite väl lång. Musiken var bra även om man kanske hade kunnat skippa någon låt.. Men trevlig film och lite sorglig! På vägen dit och hem gick jag på nya bron över Söderleden! Ser lite annorlunda ut nu..

Idag ska Carro och jag ha mysdag! Får se vad den kommer innehålla. Vi tänkte iaf bli klara med vårt kära lilla samhällsarbete! Jag anar att det blir en liten fika och kanske kan jag få med henne på en liten promenad! OM det nu inte blir regn.. :S Det står iaf att det ska regna i NT, men just nu skiner solen! Får väl ta morgonkaffet på balkongen och njuta medans jag kan. En parentes: Brämhults Apelsin/jordgubbsjuice är gryymt god! Prova själv!

Ikväll är frågan om jag ska parta eller inte.. känner mig inte så sugen på det faktiskt! Har blivit "bjuden" på två håll! Ska man ta båda, en av dem eller ingen? Jag får se.. Men det vore kul att köra Singstar med Magnus, va ett tag sen nu! :)

Måste verkligen deklarera idag, sista dan ju! Varför väntar jag alltid till sista dagen??

Kaffetajm nu och sen ringa fröken Caroline!

Hoppas du får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Bella

jaa gud vi måste ses snart alltså! helt hemskt fy på oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback