friday morning..

Gud vad skönt det ärmed sovmorgon! Eller hur!? Bara det faktum att man inte går upp vid samma tid som vanligt förändrar i vilken takt och ordning man gör saker på mornarna. När man börjar som vanligt har iaf jag ett väldigt inrutat scehma för morgonens aktiviteter.

06.45 - Går upp, bäddar
06.50 - Toa, linser, uppfräschning, make up
07.05 - Frukost
07.15 - Borstar tänderna, packar väskan
07.25 - Går hemifrån mot bussen

Tiden stämmer inte till 100 %, iblandgår jag upp tidigare och senareoch då disponeras tiden olika!
Hur ser din morgon ut?

Ska om 20 minuter bege mig mot bussen och åka till skolan. Snark! Det hade inte känts lika jobbigt om jag inte jobbade i kväll! Slutar skolan 15.40, kommer hem 16.25, ska va på jobbet 17.00! Härligt va? Jaja.. lite pengar iaf..

Nu ska jag kolla om mina kära blogg-vänner har uppdaterat!
Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback