jag vill också plocka äpplen



Jag såg nyss en Underbar film! Ciderhusreglerna! Så otroligt vacker! Den var så fin att det liksom inte går att beskriva den! Om du inte sett den, gör det, gå och hyr den nu eller köp eller vad du vill, bara du ser den! Kanske är det det man ska göra; hoppa in i en bil och åkamot en oviss framtid och kanske bli äppelplockare ett tag..

Imorgon är det skola igen och jag måste säga att jag är glad av att se att jag inte är ensam om att hata skolarbete för tillfället! Men samtidigt gillar jag ju alla fina personer där.. verkligen tudelat..

Nu är det dags för Jockie att borsta tändernaoch sedan bums i säng och lyssna på lite radio!? P1 är absolut bäst när man ska sova!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ska bli kul med klassfest! Kan va skönt att göra nått med klassen som inte handlar om skolan!

2008-05-05 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback