Kortfattad helg och seg måndag

Nu har jag inte skrivit på några dagar.. så här kommer en kort update om de senaste dagarna!

Fredag:
Klassfest hemma hos mig! Det blev en rolig tillställning, dock lite för mycket fylla och folk spydde här och där.. Hmm.. inte kul att städa! Men annars var det jättetrevligt!

Lördag:
Soft, solig, varm och skön dag! Jag och mamma åkte ut till Lindö och åt glass och gick runt, sen blev det besök på Cillas landställe och sen pizza.. höhö! Jag höll på att däcka på kvällen men Victor och Emil fick med mig ut en sväng! :)

Söndag:
Också soft dag. Mamma och jag åkte och solade i Sandviken, blåste ganska mycket men skönt i alla fall! Var också duktig och gjorde klart religion och internationella relationer.

Idag är det lite kallare, tråkigare och segare! Energin att ägna sig åt skolarbete är nästan utplånad och vi har några grejer kvar att göra! Jag känner att skolarbetet gör att man inte kan njuta av tiden man har kvar! Jaja.. bara att göra klart all skit, faktiskt mindre än en månad kvar nu! :S

Nu ska jag väl göra nåt.. hehe..
Ska göra psykologin klar ikväll om jag orkar..

Puss och hej från skoltrötta mej!


Kommentarer
Postat av: Vinn en shoppingrunda!

http://www.dagensgratis.se/tavling/254922

2008-05-13 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback