Perelli, du var bäst!

Jag hinner med ett litet inlägg innan jag sätter igång med psykologin..

Det har varit en ganska bra helg! I lördags gick jag, mamma och arbetskamrat till oss och kollade på Götheborg - Ostindiefararen! Vi gick dock inte ombord.. föör mycket folk! Så vi satt på kajen där och drack öl istället! Det var ju lite trångt där så vi delade bort med några andra och de var trevliga! Dock hoppas jag att tanten hade druckit mkt vin för hon trodde nämligen att jag och mamma var ihop... hmm.....  lagom roligt asså! Men jag får se det som att jag har en fräsh mamma som ser ut och vara mellan 30-35 och jag såg väl kanske ut som 25 :p Då är det ju inte så farligt! (Fatta hur mycket jag försöker intala mig detta! :p) Efter etta blev det lite god mat på Babyl House och sen gick frugan (mamma :p) och jag hem och däckade i varsin soffan en timme typ! Lite senare gick jag och Emmorna hem till Magnus och kollade på ESC! Men fatta vilken katastrof!!! Charlotter var ju Outstanding om man jämför med den andra skiten! Ush! Europa har ingen smak.. liksom Ryssland? Låten sög ju getpung! Jaja, if så gick vi till klubben efteråt och dansade lite och det blev såklart efterfest som det alltid blir med bögarna typ! :p Snackade med astrevlig tjej från Sthlm där så nu kanske jag har fixat boende till Pride! :D

Igår söndag gjorde jag inte ett jota! Jag var bakis och trött hela dagen typ! Gick bara runt och var vilket var ganska skönt! Kunde verkligen inte plugga! Så det får jag ta igen nu idag!

Bara att sätta igång! Liksom sista grejen jag gör på gymnasiet typ...
Wish me good luck

I'm not going, because now i KNOW it's gonna be an emotional suicide, he's taken :(

Kommentarer
Postat av: sanna

Lycka till Jocke! Själv sitter jag, klar med allt och myser i solen, haha. Ne nu ska jag inte retas:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback