ska försöka va duktig igen!

Idag har det blivit lite kallare och trots att det är sol nu ser man att fler och fler moln är på väg! :/ Jag har varit skittrött nu i några dagar.. hmm.. kan kanske bero på sena kvällar! :p Vilket betyder att jag måste i säng tidigt ikväll och sova ifatt! Jag tror att jag vänt på dygnet lite.. Eftermiddagens uppdrag är att kanske inte bli helt klar med psykologin, men forstätta på den, läsa på till geografin! Faktiskt ganska svårt, våt lärobok är sjukt dålig och man fattar intgenting! Hittade två böcker idag där jag kan läsa om teckenspråk till svenskatalet.. kan ju vara bra att läsa igenom!

Så nu ska jag hämta något att dricka.. sätta på kaffe kanske!? Energi behövs!

Hoppas ni gör nåt roligare än att plugga denna eftermiddag!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback