skola, skola, skola, skola, skola

Nu sitter jag här nyduschad och har varit skapligt duktig idag! Har skrivit en sida på psykologin och läst igenom geografin! Fick ju dock höra lite sent att uppgiften till imorrn är lite viktigare än jag trott = måste läsa om det! Och det är svår text - Det är illa när det tar en timme att läsa typ 13 sidor.. Så jag ska samla de sista krafterna nu och läsa det! Eftersom istidsprovet antagligen gick käpp rätt åt helvete krävs det nog att jag gör bra ifrån mig imorgon!

Liten update på vad jag har kvar! (Känner att jag behöver struktur, kolla in Matildas blogg så får ni se på struktur ^^, även om den gjorde henne mer panikslagen.. :S)

- Analyserande text; Socialpsykologi - Psykologi A
- Uppgift; Psykiska sjukdomar - Psykologi A
- Muntligt prov; Väder - Geografi B
- Guidning; Kneippen - Geografi B
- Diskussion Hinduism/Buddhism - Religion B
- Tal; Teckenspråk - Svenska C
- Prov; Genetik - Naturkunskap B

Sju grejer kvar! Pjuh! Men inom tre veckor är allt avklarat! Och OMG vad jag längtar! Men ändå.. jag ska bara göra sju grejer till, sen är det över, på riktigt!

Kanske kan försöka njuta! Det är ändå en tröst att alla omkring mig tycker likadant! :)
Nehepp.. tiden rinner iväg.. dags för Väder och Vind mina damer och herrar!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback