Slow Sunday

image318


Ujujuj vad seg jag är idag! Och det borde jag väl vara!? Igår gick vi iaf till en trevlig födelsedagsfest hos Daniel där vi fick jättegod mat, gott vin och mötte goa människor! =) Han bor verkligen superfint med en cool utsikt över stan.. måste fråga om jag får komma dit och fota!!

Efter gick vi till klubben och för första gången hade jag inte särskilt kul.. jag blev typ depp istället, jag försökte dölja det men tror inte att det gick så bra! Satt och beklagade mig! Men va fan det är bara äldre som verkar vara intresserade av mig! Alla som jag tycker verkar intressanta är alltid ute efter "något bättre" än mig känns det som iaf! Kanske är det bara larv men det känns så!! Sam var dock snäll och gullig och hjälpte mig skriva en fjortislapp! Hihi, sötis!

Idag är det seeg söndag och jag har plugg att göra men gör det inte! Jaja, jag har satt deadline på onsdag.. bara en vecka försent! :P Har byttämne i alla fall från Shia/Sunnimuslimer till Nordirland.. då behöver jag inte sätta in mig lika mkt! Fick låna en bra bok av mentor-magnus där det mesta finns. Och jag behöver inte engagera mig för mkt heller! Det gör jag faktiskt inte!

Nu är frågan om jag ska lämna lägenheten och komma ut i friska luften!? Kan nog göra gott.. ska ringa mor och höra om jag ska vänta på henne!

Hoppas att ni har en bra söndag!.. Nu ska jag ha kaffe!

Kraam

Kommentarer
Postat av: sanna

Ne, men Jocke då! Sluta vara depp! JAg vet vilket partydjur du är, det här kommer fixa sig. Du får vida dina vyer efter studenten (STHLM!!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback