Sun - I love u!

Har haft en ganska mysig eftermiddag! Det är antagligen vädret som bidrar till det! Det har varit så varmt och skönt asså! Det är helt underbart!!!! Innan jag bunkrade upp mig för plugg var jag tvungen att ge mig ut i sommareftermiddagen, ja det kan faktiskt kallas sommar! Gick den vanliga promenaden runt strömmen och på vägen dit och också lite på vägen hem såg jag alla roliga fotbollssupportrar! Det är inte klokt vilket stämning det blir i stan när det är en stor fotbollsmatch! Jag tycker såklart att de är lite galna, men det är ändå kul när det händer saker! =) Undrar hur det gick för IFK? - Det är sant, jag pratade om sport, tro't eller ej!

När jag kom hem såg jag om Nyckeln till fihet för psykologiuppgiften och lite klokare blev jag förhoppningsvis. Jag har iaf börjat med uppgiften nu och skrivit en och en halv sida! :D Jag ska nog kommer över detta också! Hehe

Imorgon är det klassfest som gäller och det är kul att alla är så på!
Jag hoppas på en dunderkul kväll!

Nu ska jag ha te eller nåt och sen blir det sängen tror jag!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback