Tal över och fått en extra-uppgift, precis vad jag behöver

Idag hade jag mitt tal i svenskan och det gick väl okej. Asså, jag vet inte vad det är med mig när jag ska hålla tal. Jag känner mig inte nervösmen ändå så hakar jag upp mig, ger ifrån mig konstiga ljud, pratar snabbt och tappar bort mig! I mean why?? Det gick ju skitbra hemma! Jaja, det gick ju ändå okej! Monika verkade ändå nöjd! :) Så nu kan jag stryka ännu en grej från listan.. Kvar att göra är..

♣ Genetikprov - Naturkunskap B -  Känns som jag kan det, men ska ändå läsa allt igen minst en gång till.
Slutprov - Psykologi A - Gjort 1/7 frågor.
Guidning - Geografi B - Ska fixa det imorgon!

Två saker har tillkommit.. eller ja en tänkte jag skita i men ska göra den iaf så kanske jag kan höja religionsbetyget..

♣ Muntlig kompletering, Istiden - Geografi B - Provet gick inte bra asså..:s
Kompletering om varför man går med i en sekt - Religion B - Kanske kan höja betyget!?

Nu är jag sugen på kaffe, ska sätta på lite och efter det blir det lite mer naturplugg!
Sen ska vi se National Treasure II tror jag.. :)

Kram kram till alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback