Ush o Fy Hammarby

Gud vilken dyster morgon asså! Solen lyckas ta sig igenom molnen stundtals men ändå hänger här en dyster känsla av seg lördag. Kanske är det för att det är jobbhelg, när man jobbar förstörs hela helgen faktiskt! Även om jag inte börjar jobba förrän fem så vet jag ändå att jag ska dit och måste planera upp min dag! Planerna för dagen är dessutom plugg! Plugg, plugg, plugg! Men har snart gjort halva svenskatalet.. en liten ljusglimt kanske...
Gud vad dyster jag är nu, varför då egentligen!? Nu kom jag på mig själv att längta till jobbet.. där händer det iaf något!

Kan inte nån snygging sparka upp dörren till mitt rum med en rosbukett i ena handen och choklad i den andra, släppa dem på golvet och rusa fram till mig och dra ner mig i min sköna säng!??

Fuckin' emotional suicide - Det kommer det bli!

Tack o hej för dystra mej.. kaffet är slut.. tillbaka till talet!

Citerar min kära kusin här: "Suck, ingen sol och inga pengar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback