Valborg 08

Nu är vi klara med vår historiaguidning! Och som Patricja skrev i sin blogg! Det gick riktigt bra och det tog längre tid än vi trodde innan = Bra! Innan hann vi med en mys-fika på Jannes och satt och sörplade kaffe och skvallrade! =)



image312

         


Valborg 08 är avklarad! Vi åkte ut till Tjen till en mysig stuga! Vädret tillät oss inte att sitta ute men det var lika mysigt för det! Men trots att det små-regnade lite så kunde vi ändå grilla och till det blev det klyftpotatis och sallad! Mumsigt, vi var så hungriga att vi verkligen satt och vräkte i oss!

Premiärdoppet för detta år är också avklarat! Men fy fasen vad kallt det var! Kan inte ha varit varmare än 10 grader.. Resten av kvällen mös vi och hade trevligt! Vi blev en aning förfriskade också kanske.. speciellt Carro med sitt vanliga fyllefniss och obalans! Kan inte beskrivas med ord.. måste ses! GulleCarro, Me like you!

Vi fick till lite dans också på typ tre kvadratmeter avverkade vi några låtar, sen dök vi ner i dubbelsängen och kom inte upp! Jag minns inte hur det gick till men vi måste ha somnat ganska fort där i en hög! Jag vaknade idag runt sex på morgonen och det tog ett tag att förstå att det var morgon och  var jag var! Hehe!

Idag är jag mest skönt seg, ska till Paps och äta nån god pasta och sen gå en promenad eller nåt med Emil!

Hoppas ni också hade en trevlig Valborg!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: anny

Haha, du skämtar?!! Ni badade alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback