variation.. NOT!

Ännu ett inlägg i pluggandets och stressens tecken! Vi måste verka väldigt tjatiga i våra bloggar! Allt vi skriver om är hur trötta och utleda vi är på skolan, hur lite energi vi har och hur mkt vi har kvar att göra i skolan! Man får hoppas att stämningen i bloggarna lättas up när skiten är färdigt och vi kan börja skriva om roliga saker igen!

Jag har ändå haft en trevlig eftermiddag med vännerna idag! Vi tog en fika på uteserveringen mellan Lindahls och Fräcka Fröken. Jag var den enda som tog Fräcka, de har så mycket godare kaffe! :) Dessutom blev det en bamseskål med blåbärspaj och vaniljsås! Sjukt gott! Jag åt upp allt på typ två minuter! Efter detta tjatade mina kompisar på migg att jag ska ta tag i en grej jag tänkt på.. Har tänkt pierca mig i örat (ovandelen av öret.. typ). Men är inte riktigt säker.. Vore trevligt med kommentarer från de som känner mig om vad ni tycker! =) Vi var också duktiga och letade fakta om Kneippen bo biblioteket i Norrköping! Och jag har skaffat kort där nu! Blir mer och mer Norrköpingsbo.. hehe!

Imorgon tänkte jag faktiskt ta ledigt från skolan och ha en pluggdag! Eftersom jag jobbar i helgen  kommer det inte bli mycket pluggande.. så jag tar igen det imorrn! Så får det bli! =)

Idag, nu ska jag försöka ta tag i psykologi och svenska! Eller gå till Seaside!? Haha! :P

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, jaa struktur känns ganska nödvändigt för tillfället! Jag ska också ta en pluggdag imorrn, välbehövligt! Hm, piercing i örat, först var jag lite skeptisk men varför inte!!! Det kan nog bli snyggt tror jag! Go for it, man måste ju va lite vågad!

Postat av: Skölda

De är väl klart du ska pierca dig Jocke!!
De är snyggt, och DU skulle passa i de!
Gört bare ;)

2008-05-15 @ 22:23:07
Postat av: Skölda

De är väl klart du ska pierca dig Jocke!!
De är snyggt, och DU skulle passa i de!
Gört bare ;)

2008-05-15 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback