Vettig fredag.. nä!

Haha, jag undrar om jag verkligen ska fortsätta med bloggen eller om jag ska lägga ner den.. hmm..

Idag har jag haft en såndär dag när man inte gör något vettigt överhuvudtaget! Jag vaknade runt 12, åt en slö-frukost till ett Desperate Housewives-avsnitt (Köpte andra säsongen igår :D) efter det slöade jag mest, städade iof lite i mina lådor! Känns bra, dock är jag inte riktigt färdig än! Borde slänga mer skit!!

Nu på kvällen var jag med kusin vitamin en stund och snackade skit typ..

Jag har större ambition vad gäller morgondagen: gå upp i tid, ta en promenad, göra ett ärende på DS Store, ev. plugga lite och på kvällen ska jag på fest med Magnus!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av DH och sen sussa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback