Emmorna och Pontus står på schemat!

Igår hade vi faktiskt två intressanta och roliga föreläsningar! Dessutom var båda föreläsarna riktigt bra! Den första handlade om Barnperspektiv och barns perspektiv och den andra handlade om Ungdomskulturer! Det bröt trenden av de ganska tråkiga (enligt min mening) föreläsningar vi haft tidigare! När vi kom ut från sista föreläsningen hade vädret slagit om och det blåste svinkallt och regnade! Ush! Vi blev iskalla och genomsura på vägen mot tåget. Men men.. På tåget satt jag med Matilda och en annan tjej som jag tror heter Malin. Supertrevlig! Det är så roligt med lärarprogrammet för det finns så många trevliga och roliga människor! Man kan båda skoja och prata djupa saker med dem och det gillar jag!

Idag står självstudier på schemat och jag ska välja ett case för kursen! Hmm.. Får se om jag hittar något!

I eftermiddag ska jag träffa Emmorna och luncha eller fika får se vad det blir! Myspys!

Ikväll kommer Pontus på filmkväll, tror vi ska se Yrroll! Jag har faktiskt inte sett den än, ja vet dåligt! :)

Nehepp, dags att ta tag i sitt liv!

Ha en fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, kul att jag kan förgylla någons morgon:)

Hur är det med dig JockiePokie?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback