FÖRSTÅ!!!!



Jag blir så jävla förbannad på alla fjortisar (och alla andra också förresten) som hakar på höstens päls-trend! Asså... FATTAR NI INTE??????????????????? Tycker ni att det på något sätt är minsta lilla försvarbart att ta på er ett plagg med päls? Titta bara på filmen! Och denna är inte den värsta jag sett, långt ifrån! Hur kan det vara försvarbart att dessa djur behandlas på detta sätt bara för att fylla ett ytligt behov hos människan!? Det är inte så att vi behöver pälsen! Det finns tonvis med andra material! Jag förstår bara inte! Dumma, jävla industri! Men den finns såklart bara för att det finns en efterfrågan! Så jag uppmanar att alla som håller med mig gör sina röster hörda så vi kan motverka detta! Ett dåligt exempel är Blondinbella som förespråkar päls både här och där! Hon medverkar ju i så många fina saker och verkar vara världens gulleunge! Men utan minsta notis om hur djuren behandlas förespråkar hon gärna päls!

Jag blir både förbannad och ledsen!
JAG KOMMER ALDRIG BÄRA PÄLS, ALDRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback