jockie vill inte...

Onsdag - dagen mitt i veckan känns det som, egentligen är ju det torsdag, men torsdag känns ändå så mkt närmare helgen! Här sitter jag och borde repetera kurslitteratur! Men har ingen större ork till det faktiskt, tror det kommer vara lättare att kolla upp i litteraturen när vi fått frågorna till examinationsuppgiften! Ush, ångesten är på väg asså! Eller den är redan här! Men jag ska klara av skiten, det ska jag!

Imorgon på seminariet ska alla gå igenom litteraturen och på fredag ska jag och Philip och någon annan om någon är på gå igenom litteraturen igen när vi fått frågorna! Det är ju alltid bättre att vara flera så man kan diskutera tillsammans!

Nu ska jag fortsätta städa lite och sen måste jag faktiskt gå en sväng idag!

Ha det fint!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback