Lördagen såg genast ljusare ut..

Halloj!
Idag hade ja planerat att gå upp skapligt, ha lite hemma-spa, äta en god och nyttig frukost och gå en sväng!
Det blir ju inte alltid som man tänkt sig, vaknade halv ett, åt iof en god frukost, men har varken gått eller haft hemma-spa!

Jaja! Först såg dagen mörk ut, alla är typ borta och det såg ut som jag skulle sitta hemma och glo på film hela kvällen! Men ett samtal till Favvo-kusin Angelica räddade dagen! Ska dit på lite party sen! Wihoo! :D De ska till Palace sen.. får se om jag kommer in.. hoppas verkligen det! Annars blir det väl att gå hem, men det gör inte så mycket, då kommer jag vara skapligt pigg imorgon och hinna plugga lite!

Så nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite! Kanske hinner med den där promenaden trots allt!?
Hoppas i har en trevlig lördag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback