mulen fredag..


Era barn kommer va i trygga händer när  The Gang tar examen! Mohaha!

Fredag - veckans bästa dag! Dock tycker jag inte riktigt att det känns som fredag! Det är mer en höst-söndag tycker jag och det kanske beror på att det är kallt och mulet och jag gör tråksaker! Jag har ingen skola idag iaf, jag har så kallade självstuder.. Frågan är hur mycket man pluggar då egentligen asså. Detta är min fredag:

♣ Stryka t-shirts, skjorta, finbyxor och chinos.
♣ Skriva en skoluppgift: Intervju som metod
♣ Plocka lite här hemma
♣ Gå över till morfar och lämna böcker och kanske ta en fika
♣ Ikväll ska jag till Linköping för en liten fest med The Gang! Hoppas på en kul kväll!

Nu måste jag skriva den där tråkiga uppgiften!
ha det fint!

Kommentarer
Postat av: xx

x

2008-09-18 @ 02:28:31
Postat av: Seivan

Tjo, ska du med på sjöslaget?

Pluggar C och är också gay ^^

Trevligt med andra studenter.

2008-09-18 @ 02:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback