tisdagsmorgon

Jag är såå dålig på att blogga! :P Jaja, Wha'eva!

Ska snart åka till universitet och först ska vi börja jobba på vår rapport vid 10.00 och sen är det seminarium 13.15-16.00. Jag älskar den akademiska kvarten, alltså att man alltid börjar kvart över! Helt underbart! Vet inte riktigt varför men underbart är det! Något som inte är lika underbart är allt vi har att läsa, måste börja läsa "Det flerstämmiga klassrummet" av Olga Dysthe på riktigt nu, tur att ja e ledig imorrn.. och så ska intervju som metod lämnas in!

Jag har inte riktigt kommit in i studentlivet och dess lästakt än känner jag, men förhoppningsvis kommer det!

Efter seminariet blir det fika med nolle-tjejerna! Mys!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: patricja

jaa, du är grymt dålig ¨på att blogga... fyyyyyyy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback