Blogga, eller inte blogga....

Herregud vad dålig jag är på att blogga! Ena stunden känner jag för att sätta igång, andra dagen inte alls! Det känns skönt att skriva av sig saker man går omkring och funderar på, det rensar upp i huvudet samtidigt som det kanske kan vara intressant eller roa någon! Att blogga är ju som en offentlig dagbok, ofta censurerad då man inte vill att alla ska veta allt om en. Och då är frågan, vad ska man skriva om? Är det intressant att veta vad jag gjorde idag, vad jag vill göra, vad jag åt, hur mycket jag har i skolan eller vilken fest jag ska på härnäst? Personligen tycker jag ju att det är lustfyllt att läsa andras bloggar så kanske kan även det jag skriver vara till nöje för någon!? Men återigen, vad ska man skriva och hur ärlig ska/kan man vara? Vill jag att det jag skriver här ska bevaras för all framtid? Svår fråga faktiskt, om man inte vill lämna några vidare djupa spår efter sig måste man ju skriva relativt ytligt, och hur roligt är det att läsa?

Någon som har en åsikt om detta? Vad är intressant i en blogg? Att följa någons liv, mode, skönhet, mat, politik, jobb, studier, familjeller något speciellt intresse? Och vad tycker ni som bloggar om att det ni skriver alltid kommer finnas kvar någonstans? Ganska läskigt, eller hur..!?

Kommentarer
Postat av: Tingeling

hej du! För ett tag sen hjälpte du mig med att skydda alla mina bilder... Kan du tänka dig göra det igen? Råkade mämnligen pajja allt... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback